0  produkt
Košík je prázdný


UPOZORNĚNÍ: Vážení zákazníci, během státního svátku dne 8. května 2021 jsou některé naše Výdejní místa UZAVŘENY.
Děkujeme za pochopení.

Přehled otevřených Výdejních míst během státního svátku:

iStores Forum Nová Karolina Ostrava - Zavřeno
iStores Breda Opava - Zavřeno
iStores Harfa Praha - Otevřeno
iStores Flora Praha - Otevřeno
iStores OC Centro Zlín - Zavřeno
iStores Šantovka Olomouc - Otevřeno
iStores Aupark Hradec Králové - Zavřeno


 NAKUP ONLINE

a vyzvedni si svou objednávku do 60 minut na našich Výdejních místech.
(Platí pro zboží skladem na dané prodejně při objednání do 17:00)


Vybrané prodejny, které fungují jako VÝDEJNÍ MÍSTA.

Můžete nás kontaktovat i na dálku přes FaceTime, e-mail nebo telefonicky.
Záleží nám na osobním přístupu.


iStores Zlín
OC Centro Zlín
+420 725 844 587<
centrozlin@istores.cz
FaceTime
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Olomouc
Galerie Šantovka
+420 797 972 222
olomouc@istores.cz
FaceTime
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Hradec Králové
Aupark Shopping Center
+420 602 569 458
hradec@istores.cz
FaceTime
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Opava
OC Breda & Weinstein
+420 770 172 208
opava@istores.cz
FaceTime
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Ostrava
Forum Nová Karolina
+420 775 884 292
karolina@istores.cz
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Praha
Galerie Harfa
+420 775 882 267
harfa@istores.cz
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00


iStores Praha
Atrium Flora
+420 775 882 265
flora@istores.cz
Výdejní místo:
Po - Ne: 10:00 - 18:00

 

  • Vybrané prodejny iStores nyní fungují jako VÝDEJNÍ MÍSTA pro objednávky z e-shopu. Pro běžný nákup jsou naše prodejny dle vládního nařízení dočasně uzavřené a to do odvolání.
  • Jsme tu pro vás i na dálku. Naši odborníci jsou vám k dispozici z pohodlí domova přes FaceTime.

  • Online nákup na našem e-shopu je bezpečný, pohodlný a jednoduchý. Aktuálně je způsob úhrady za nákup možný jen bezhotovostně. Využijte možnost platit Online kreditní kartou, podporujeme Apple Pay, bankovní převod nebo výhodný nákup na splátky (Essox). Zboží vám doručí kurýr až k vám domů.
  • V případě vrácení zboží z e-shopu je třeba vyplnit formulář: Odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů a odeslat na adresu uvedenou ve formuláři.

  • Aktuálně zabezpečujeme standartní doručovací lhůty kurýrních služeb. Od expedice z našeho skladu s doručením na druhý den. Víkendové objednávky se expedují v pondělí.

  • Náš iStores tým pro elektronický obchod funguje v nezměněném režimu. Jsme připraveni vyřešit vaše objednávky co nejrychleji. Pro více informací o vaši objednávce nám napište na email eshop@istores.cz s číslem objednávky.

    OSOBNÍ PŘEDÁNÍ:
    Zakázku můžete zanést na jedno z našich servisních středisek, kontakty naleznete níže.
    Na jiných prodejnách v tuto chvíli zakázky nepřijímáme.

    ZASLÁNÍ DO SERVISU:
    Zakázku můžete také do servisu zaslat, přednostně prosím využívejte kurýrní službu DPD nebo Českou poštu*. Po ukončení servisní zakázky Vám bude zařízení zasláno zpět.

    Nutné kroky při zasílání zařízení do servisu:
  • Přiložit průvodní dopis obsahující podrobný popis závady a kontaktní údaje
  • Přiložit platný nákupní doklad
  • Vypněte službu FindMy - Najít můj (iPhone, Mac, iPad)
  • Následně zařízení uveďte do režimu továrního nastavení. Případně přiložte heslo / kód obrazovky


  • REKLAMUJETE ZAŘÍZENÍ MAC?
    Pro nejrychlejší reklamace zařízení Mac doporučujeme využít servisního centra SWISS, které zařídí svoz i zpětné doručení Vašeho zařízení. Svoz objednáte zde: www.swissit.cz/doprava.

    MÁTE OD NÁS ZAŘÍZENÍ POJIŠTĚNÉ?
    Po nahlášení pojistné události a obdržení certifikátu postupujte dle instrukcí výše. Pokud se jedná o zařízení Mac, využijte prosím v případě pojistné události jedno ze servisních středisek iStores, nikoliv SWISS.

    JAK SERVIS PROBÍHÁ?
  • Naši certifikovaní technici vykonají diagnostiku a následně opravu, nebo výměnu vadného komponentu.
  • Výrobce si vyhrazuje právo na vrácení vadného komponentu k ekologické likvidaci.
  • Opravené zařízení si vyzvednete na příslušné provozovně nebo vám bude zaslané kurýrem*.


V případě otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mail reklamace@istores.cz nebo se obraťte přímo na naše techniky (kontakt najdete u servisních středisek).

*Zákazník si hradí dopravu.

Prosíme, využívejte přednostně kurýrní společnost DPD nebo Českou poštu.

  • Zjisti si informativní výkupní cenu podle opotřebení tvého staršího smartphonu, tabletu, inteligentních hodinek nebo notebooku v horní části na stránce vykup.istores.cz. Vyplň požadované údaje pro výkup online a my tvé zařízení zdarma vyzvedneme, náš technik ho zkontroluje a informuje tě o výsledné ceně. Následně ti výkupní cenu odečteme z objednávky nového zařízení.


Mac


Koupit

iPad


Koupit

iPhone


Koupit

Apple Watch


Koupit

AirPods

nabíjecí pouzdro

Koupit

AirPods

bezdrátové nabíjecí pouzdro

Koupit

AirPods Pro

 

Koupit

AirPods Max

 

Koupit


Nabídka s bonusem platí pouze na zboží skladem a nedá se kombinovat s žádnou jinou nabídkou a slevou ( studentská sleva a podobně ) a neplatí na doprodejové, akční a rozbalené zboží.

iStores si vyhrazuje právo ceny změnit. Více informací vám poskytnou online prodejci iStores.


Pro základní informace můžete využít naši telefonickou infolinku +420 246 031 188 (pondělí až pátek 09:00 - 17:00)
nebo nám pošlete email eshop@istores.cz.


Situaci s opatřeními proti koronaviru nadále sledujeme,
o aktuálních informacích a změnách budeme informovat prostřednictvím www.istores.cz a našich sociálních sítí.
Děkujeme za pochopení!

 

K provozování našeho webu www.istores.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více info...