Autorizovaný Servis Apple

Nejvyšší kvalita servisu v Česku

Svěřte svoje zařízení skutečným profesionálům a servisujte je v oficiálním autorizovaném servisu - Apple Authorized Service Provider.

Náš tým Apple certifikovaných techniků je vám k dispozici pro záruční a pozáruční opravy.


Proč si vybrat iStores?

Jsme k vám nejblíže a k dispozici 7 dní v týdnu.

Máte podezření, že vaše zařízení nefunguje podle vašich požadavků, nebo váš iPad, iPhone či Mac se vám poškodil? Postaráme se o vaše zařízení od konzultace, nastavení až po jeho výměnu či opravu.

Pro iPhone poskytujeme servis na úrovni oprav na místě či výměnou za servisní jednotku SWAP. Specializujeme se i na pozáruční či mimozáruční autorizovaný servis.

  • pokud je možnost, udělejte zálohu svého zařízení a odhlaste se ze služby iCloud. Následně zařízení uveďte do režimu továrního nastavení
  • k opravě přineste jen zařízení a součásti, které mají přímou souvislost se závadou a kopii nákupního dokladu
  • naši certifikovaní technici vykonají diagnostiku a následně opravu, nebo výměnu vadného komponentu
  • opravené zařízení si vyzvednete na příslušné provozovně nebo vám bude zaslané kurýrem*

  • (*zákazník si hradí dopravu)

iPhone / iPad / Watch Cena s DPH
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené v iStores 100 Kč
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené mimo iStores 250 Kč
Lepení skla/fólie (iPad) *zakoupené v iStores 250 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené v iStores 490 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené mimo iStores 690 Kč
Základní nastavení zařízení (iOS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Reinstalace iPhonu, iPadu, nahrání nového iOS a zálohování zařízení 690 Kč
iMac / MacBook Cena s DPH
Základní nastavení zařízení (Mac OS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Přenesení/Záloha dat (Mac OS) 1 500 Kč
Instalace čistého Mac OS bez zálohování dat 1 000 Kč
Reinstalace Mac OS se zálohováním dat 2 500 Kč
Ceník servisních prací Cena s DPH
Základní servisní úkon v iStores (1hod) 1 000 Kč
Školení v iStores (1hod) 1 000 Kč
Čištění reproduktorů/sluchátek iOS zařízení 125 Kč
Zapůjčení zařízení - iPhone (1 den) Cena s DPH
Apple iPhone 6/6s 32GB SG - zákazník iStores 40 Kč
Apple iPhone 6/6s 32GB SG - zákazník mimo iStores 60 Kč
Apple iPhone 7 128GB Black - zákazník iStores 60 Kč
Apple iPhone 7 128GB Black - zákazník mimo iStores 80 Kč
Zapůjčení zařízení - MacBook (1 den) Cena s DPH
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník iStores 60 Kč
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník mimo iStores 110 Kč

Systémová výměna vadného produktu za servisní jednotku (nové sériové číslo). Výrobce vykonává výměnu za původní jednotku (stejný model, barva a kapacita). Vyměněný kus odpovídá kvalitou a vlastnostmi nového zařízení. Výměna za jiný typ výrobce neumožňuje. Zákonem stanovená záruka se výměnou zařízení neprodlužuje ani neobnovuje, záruční podmínky zůstávají platné v původním znění.
Ceník pozáručních oprav najdete zde.

Kde najdete sériové číslo na svém zařízení?

Sériové číslo

Jak odhlásit zařízení ze služby - Najít můj iPhone?

Odhlášení

Kde nás najdete?

Vaše zařízení na opravu, nebo servis vám převezmeme kromě našich autorizovaných servisů i v kterékoliv z našich sedmi prodejen iStores v Česku.


iStores Ostrava
Forum Nová Karolina

Jantarová 3344/4
702 00 Ostrava

Otevírací doba:
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Kontaktní osoba: Jan Brokeš
tel.: +420 735 276 693
mail:servis_karolina@istores.cz


iStores Praha
Galerie Harfa

Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha - Libeň

Otevírací doba:
Po - Pá: 09:00 – 17:00
Kontaktní osoba: Marcel Talich
tel.: +420 602 752 035
mail:servis_harfa@istores.cz


SWISS CZ s.r.o.

Pavlovická 272/18, Bělidla
779 00 Olomouc

Otevírací doba:
Po - Čt: 08:00 – 17:00
Pá: 08:00 – 14:30
tel.: +420 5816 94 000
mail:olomouc@swisscz.cz





Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska(iStores Forum Nová Karolina a SWISS), do jakékoli prodejny iStores nebo sídla společnosti WESTech CZ případně ho poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.


Uplatnění záruční reklamace:

    • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu,
    • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
    • na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
    • na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
      (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
      (v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora),
    • na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu,
      (v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)


    Pro uplatnění záruky je nutné:


    Pozáruční opravy zařízení:

    • jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce),
    • po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu,
    • po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení,
    • v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč s DPH (487,60 Kč bez DPH).


    Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.

 
 
 
 
Přihlášení
 
 
 
 
Menu
Košík
0 položek,
 
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleduj iStores i na sociálních sítích
Odebírej iStores newsletter
 
 
 
 

 

 

Copyright 2014 WESTech, spol. s.r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava

Všechna práva vyhrazena

Zaslat otázku nebo chybu v souvislosti s webem

Zobrazit klasickou verzi

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Technické řešení © 2019 CyberSoft s.r.o.

WEBSHOP-CZ

K provozování našeho webu www.istores.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více info