0  produkt
Košík je prázdný


Autorizovaný Servis Apple

Nejvyšší kvalita servisu v Česku


Svěřte svoje zařízení skutečným profesionálům a servisujte je v oficiálním autorizovaném servisu - Apple Authorized Service Provider.

Náš tým Apple certifikovaných techniků je vám k dispozici pro záruční a pozáruční opravy.


Proč si vybrat iStores?

Jsme k vám nejblíže a k dispozici 7 dní v týdnu.

Servis / Reklamace

Máte podezření, že vaše zařízení nefunguje podle vašich požadavků, nebo váš iPad, iPhone či Mac se vám poškodil? Postaráme se o vaše zařízení od konzultace, nastavení až po jeho výměnu či opravu.

Pro iPhone poskytujeme servis na úrovni oprav na místě či výměnou za servisní jednotku SWAP. Specializujeme se i na pozáruční či mimozáruční autorizovaný servis.


    OSOBNÍ PŘEDÁNÍ:
    Zakázku můžete zanést na jedno z našich servisních středisek, kontakty naleznete níže.
    Na jiných prodejnách v tuto chvíli zakázky nepřijímáme.

    ZASLÁNÍ DO SERVISU:
    Zakázku můžete také do servisu zaslat, přednostně prosím využívejte kurýrní službu DPD nebo Českou poštu*. Po ukončení servisní zakázky Vám bude zařízení zasláno zpět.

    Nutné kroky při zasílání zařízení do servisu:
  • Přiložit průvodní dopis obsahující podrobný popis závady a kontaktní údaje
  • Přiložit platný nákupní doklad
  • Vypněte službu FindMy - Najít můj (iPhone, Mac, iPad)
  • Následně zařízení uveďte do režimu továrního nastavení. Případně přiložte heslo / kód obrazovky


  • REKLAMUJETE ZAŘÍZENÍ MAC?
    Pro nejrychlejší reklamace zařízení Mac doporučujeme využít servisního centra SWISS, které zařídí svoz i zpětné doručení Vašeho zařízení. Svoz objednáte zde: www.swissit.cz/doprava.

    MÁTE OD NÁS ZAŘÍZENÍ POJIŠTĚNÉ?
    Po nahlášení pojistné události a obdržení certifikátu postupujte dle instrukcí výše. Pokud se jedná o zařízení Mac, využijte prosím v případě pojistné události jedno ze servisních středisek iStores, nikoliv SWISS.

    JAK SERVIS PROBÍHÁ?
  • Naši certifikovaní technici vykonají diagnostiku a následně opravu, nebo výměnu vadného komponentu.
  • Výrobce si vyhrazuje právo na vrácení vadného komponentu k ekologické likvidaci.
  • Opravené zařízení si vyzvednete na příslušné provozovně nebo vám bude zaslané kurýrem*.

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mail reklamace@istores.cz nebo se obraťte přímo na naše techniky (kontakt najdete u servisních středisek).

*Zákazník si hradí dopravu.


  • Pokud je možnost, udělejte zálohu svého zařízení a odhlaste se ze služby iCloud.
  • Vypněte službu FindMy - Najít můj (iPhone, Mac, iPad).
  • Následně zařízení uveďte do režimu továrního nastavení. Případně přiložte heslo / kód obrazovky.
  • K opravě přineste / zašlete jen zařízení a součásti, které mají přímou souvislost se závadou a kopii nákupního dokladu.


iPhone / iPad / Watch Cena s DPH
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené v iStores 100 Kč
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené mimo iStores 250 Kč
Lepení skla/fólie (iPad) *zakoupené v iStores 250 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené v iStores 490 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené mimo iStores 690 Kč
Základní nastavení zařízení (iOS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Reinstalace iPhonu, iPadu, nahrání nového iOS a zálohování zařízení 690 Kč
iMac / MacBook Cena s DPH
Základní nastavení zařízení (Mac OS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Přenesení/Záloha dat (Mac OS) 1 500 Kč
Instalace čistého Mac OS bez zálohování dat 1 000 Kč
Reinstalace Mac OS se zálohováním dat 2 500 Kč
Ceník servisních prací Cena s DPH
Školení v iStores (1hod) 1 000 Kč
Základní servisní úkon v iStores (1hod) 1 000 Kč
Expresní oprava zařízení ( servisní místa OV, HF, OL ) 590 Kč
Diagnostika iOS zařízení ( servisní místa OV, HF, OL ) 590 Kč
Diagnostika MacOS zařízení ( servisní místa OV, HF, OL ) 990 Kč
Čištění reproduktorů/sluchátek iOS zařízení 125 Kč
Zapůjčení zařízení - iPhone (1 den) Cena s DPH
Apple iPhone XR - zákazník iStores 60 Kč
Apple iPhone XR - zákazník mimo iStores 80 Kč
Zapůjčení zařízení - MacBook (1 den) Cena s DPH
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník iStores 60 Kč
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník mimo iStores 110 Kč

Systémová výměna vadného produktu za servisní jednotku (nové sériové číslo). Výrobce vykonává výměnu za původní jednotku (stejný model, barva a kapacita). Vyměněný kus odpovídá kvalitou a vlastnostmi nového zařízení. Výměna za jiný typ výrobce neumožňuje. Zákonem stanovená záruka se výměnou zařízení neprodlužuje ani neobnovuje, záruční podmínky zůstávají platné v původním znění.

Ceník pozáručních oprav najdete zde.

V současné situaci se říďte instrukcemi, které najdete v oddílu:
"Jak postupovat při Reklamaci / Servisu během uzavření prodejen iStores?"

Děkujeme za pochopení.


Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup:
Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska iStores ve Forum Nová Karolina Ostrava, Galerie Harfa Praha, Šantovka Olomouc a SWISS, nebo také do jakékoli prodejny iStores nebo sídla společnosti WESTech CZ případně ho poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.

Uplatnění záruční reklamace:

  • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu,
  • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
  • na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
  • na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
    (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
    (v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora),
  • na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu,
    (v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)


Pro uplatnění záruky je nutné:


Pozáruční opravy zařízení:
  • jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce),
  • po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu,
  • po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení,
  • v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč v případě diagnostiky iOS nebo 990 Kč v případě diagnostiky MacOs (ceny jsou uvedeny s DPH).


Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.

Kde najdete sériové číslo na svém zařízení?

Sériové číslo

Jak odhlásit zařízení ze služby - Najít můj iPhone?

Odhlášení

Kde nás najdete?

Vaše zařízení na opravu, nebo servis vám převezmeme kromě našich autorizovaných servisů i v kterékoliv z našich sedmi prodejen iStores v Česku.


iStores Ostrava
Forum Nová Karolina

Jantarová 3344/4
702 00 Ostrava

Kontaktní osoba: Jan Brokeš
Po - Pá: 10:00 - 18:00
+420 735 276 693
servis_karolina@istores.cz


iStores Praha
Galerie Harfa

Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha - Libeň

Kontaktní osoba: Daniel Husák
Po - Pá: 10:00 - 18:00
+420 778 115 906
servis_harfa@istores.cz


iStores Olomouc
Galerie Šantovka

Polská 1
779 00 Olomouc

Kontaktní osoba: Jiří Kavan
Po - Pá: 10:00 - 18:00
+420 725 969 826
servis_santovka@istores.cz




SWISS CZ s.r.o.

Pavlovická 272/18, Bělidla
779 00 Olomouc


Po - Pá: Více ZDE
+420 581 694 000
olomouc@swisscz.cz

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat na e-mail reklamace@istores.cz nebo se obraťte přímo na naše techniky (kontakty najdete u servisních středisek).





 

K provozování našeho webu www.istores.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více info...