iStores Servis


Ve spolupráci s autorizovaným servisem Apple - SWISS nabízíme záruční a pozáruční opravy všech zařízení Apple.

 



Servis produktů: Mac, iPad, iPhone, Apple Watch, Apple Watch Nike+, iPod, Apple TV, Beats

 

 

Reklamační postup


Zařízení můžete přinést osobně do jakékoli prodejny iStores nebo sídla společnosti WESTech CZ případně ho poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.
Všechny předchozí neautorizované zásahy do zařízení, opravy a výměny součástek v neautorizovaných servisech můžou mít za následek ztrátu záruky na zařízení.


Pro uplatnění záruky je nutné:
a.) doložit čitelný doklad o nákupu,
b.) na produktech iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnout službu FMI "Najít moje zařízení" přímo v zařízení nebo přes iCloud,
c.) produkt musí splnit záruční podmínky výrobců,
d.) ověření možnosti servisu a podpory (zde najdeme sériové číslo zařízení) na stránce https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/.


Kdo může uplatnit záruční reklamaci:
a.) na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu,
b.) na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
c.) na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
d.) na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu,
(v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora),
e.) na produkt zakoupený mimo zemí EU fyzická osoba/ občan nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu,
(v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení).


Pozáruční opravy zařízení:
a.) jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce),
b.) po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu,
c.) po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení,
d.) v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč s DPH (487,60 Kč bez DPH).


Ceník pozáručních oprav najdete zde.

 

Dále na našich iStores prodejnách nabízíme tyto služby:


iPhone / iPad / Watch Cena s DPH
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené v iStores 100 Kč
Lepení skla/fólie (iPhone, Watch) *zakoupené mimo iStores 250 Kč
Lepení skla/fólie (iPad) *zakoupené v iStores 250 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené v iStores 490 Kč
Přenesení/Záloha dat (iOS) *nové zařízení zakoupené mimo iStores 690 Kč
Základní nastavení zařízení (iOS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Reinstalace iPhonu, iPadu, nahrání nového iOS a zálohování zařízení 690 Kč


iMac / MacBook Cena s DPH
Základní nastavení zařízení (Mac OS) / vytvoření Apple ID 690 Kč
Přenesení/Záloha dat (Mac OS) 1 500 Kč
Instalace čistého Mac OS bez zálohování dat 1 000 Kč
Reinstalace Mac OS se zálohováním dat 2 500 Kč


Cenník servisných prací Cena s DPH
Základní servisní úkon v iStores (1hod) 1 000 Kč
Školení v iStores (1hod) 1 000 Kč
Čištění reproduktorů/sluchátek iOS zařízení 125 Kč


Zapůjčení zařízení - iPhone (1 den) Cena s DPH
Apple iPhone 6/6s 32GB SG - zákazník iStores 40 Kč
Apple iPhone 6/6s 32GB SG - zákazník mimo iStores 60 Kč
Apple iPhone 7 128GB Black - zákazník iStores 60 Kč
Apple iPhone 7 128GB Black - zákazník mimo iStores 80 Kč


Zapůjčení zařízení - MacBook (1 den) Cena s DPH
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník iStores 60 Kč
Apple MacBook Air 13" i5,8GB/128GB CZ - zákazník mimo iStores 110 Kč


Záloha dat nemusí vždy obsahovat všechna data - její součástí nemusí být uživatelská nastavení, aplikace z App Store pro Mac a iOS nebo iTunes. Částka za službu není účtována v případě, že zálohu není možné provést. Po úspěšné záloze a předání zařízení zákazníkovi zpět jsou data zálohy smazána.

Pronájem zápůjčních zařízení je omezen. Odvíjí se od momentální dostupnosti na jednotlivých prodejnách.

Pro přesnější informace o možnostech servisu, cenách nebo stavu vaší servisní zakázky nás můžete kontaktovat na emailu reklamace@istores.cz, nebo telefonicky na našich prodejnách...

 


 

 
 
 
 
Přihlášení
 
 
 
 
Menu
Košík
0 položek,
 
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleduj iStores i na sociálních sítích
Odebírej iStores newsletter
 
 
 
 

 

 

Copyright 2014 WESTech, spol. s.r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava

Všechna práva vyhrazena

Zaslat otázku nebo chybu v souvislosti s webem

Zobrazit klasickou verzi

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Technické řešení © 2019 CyberSoft s.r.o.

WEBSHOP-CZ

K provozování našeho webu www.istores.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více info