Ve spolupráci s autorizovaným servisem Apple – Českým servisem Vám nabízíme záruční a pozáruční servis všech zařízení Apple.

K úspěšnému vyřízení záruční reklamace potřebujete:
• Pokud je vaše zařízení v prvním roce záruky (můžete ověřit zde) není potřeba k reklamaci žádný doklad.
• Pokud ne, je potřeba doložit doklad s uvedeným sériovým číslem zařízení.

Před přijmutím iOS zařízení (iPhone, iPad, iPod Touch) do servisu je vždy potřeba nejprve vypnout službu Find my iPhone, jinak není možné dáné zařízení servisovat záručně nebo pozáručně.
Stav zámku aktivace služby Find my iPhone je možné ověřit zadaním IMEI nebo sériového čísla na této stránce.
V případě uplatnění druhého roku záruky na telefon prodaný z distribuce českých mobilních operátorů (O2, T-Mobile a Vodafone) se prosím obraťte na svého prodejce nebo operátora. Záruku není možné řešit přes autorizovaný servis Apple, ale pouze přes smluvní servis operátora - Britex.

Pro přesnější informace o možnostech servisu, cenách nebo stavu vaší servisní zakázky nás můžete kontaktovat na emailu servis@istores.cz, nebo telefonicky na našich prodejnách ve Zlíně a Olomouci.
 
 
 
 
Přihlášení
 
 
 
 
 
 
Košík
0 položek,
 
0
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleduj iStores i na sociálních sítích
Odebírej iStores newsletter
 
 
 
 

 

 

Copyright 2014 WESTech, spol. s.r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava

Všechna práva vyhrazena

Zaslat otázku nebo chybu v souvislosti s webem

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.

WEBSHOP-CZ