Podmínky Reklamace a Reklamační postup


Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup: Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska iStores ve Forum Nová Karolina Ostrava, Galerie Harfa Praha, Šantovka Olomouc, OC Centro Zlín, SWISS nebo také do jakékoli prodejny iStores nebo ho případně poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.


Uplatnění záruční reklamace:

  • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu
  • na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
  • na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
  • na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu, (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora) (v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora)
  • na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu, (v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)


Pro uplatnění záruky je nutné:


Pozáruční opravy zařízení:

  • jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce)
  • po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu
  • po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení
  • v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč v případě diagnostiky iOS nebo 1 190 Kč v případě diagnostiky MacOS (ceny jsou uvedeny s DPH)


Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.

Buďte jako první informováni
o našich novinkách

Zavolajte námZavolajte nám
Potřebujete poradit?

Pondělí až pátek
09:00 hod. - do 17:00 hod.: +420 246 031 188

Kde nás najdete?

Forum Nová Karolina Ostrava

Jantarová 3344/4,
702 00 Ostrava

Detail provozu

Atrium Flora Praha

Vinohradská 2828/151,
130 00 Praha

Detail provozu

Galerie Harfa Praha

Českomoravská 2420/15a,
190 00 Praha

Detail provozu

OC Futurum Hradec Králové

Brněnská 1825/23A,
500 09 Hradec Králové

Detail provozu

Aupark Shopping Center Hradec Králové

Gočárova třída 1754/48a,
500 02 Hradec Králové

Detail provozu

Galerie Šantovka Olomouc

Polská 1,
779 00 Olomouc

Detail provozu

OC Breda & Weinstein Opava

U Fortny 49/10,
746 01 Opava

Detail provozu

OC Centro Zlín

3. května 1170, Zlín,
763 02 Zlín

Detail provozu

Nivy Bratislava

Mlynské Nivy 3,
821 09 Bratislava

Detail provozu

Avion Bratislava

Ivanská cesta 16,
821 04 Bratislava

Detail provozu

VIVO! Bratislava

Vajnorská 100/A,
831 04 Bratislava

Detail provozu

City Arena Trnava

Kollárova 20,
917 01 Trnava

Detail provozu

Promenada Nitra

Napervillská 5,
949 01 Nitra

Detail provozu

MLYNY Nitra

Štefánikova trieda 61,
949 01 Nitra

Detail provozu

Europa SC Banská Bystrica

Na Troskách 25,
974 01 Banská Bystrica

Detail provozu

RGB Liptov

Kamenné pole 4449/3,
031 01 Liptovský Mikuláš

Detail provozu

Galéria Lučenec

Námestie Republiky 5994/32,
984 01 Lučenec

Detail provozu

Forum Poprad

Námestie Sv. Egídia 3290/124,
058 01 Poprad

Detail provozu

Novum Prešov

Námestie legionárov 15267/1,
080 01 Prešov

Detail provozu

Aupark Košice

Námestie Osloboditeľov,
040 01 Košice

Detail provozu
Apple payMaster cardVisaEssoxPayout
FacebookInstagramYoutubeTwitter

© Copyright 2024 WESTech, spol. s r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava
Všechna práva vyhrazena.

SCR technologies s.r.o.