Podmínky Reklamace a Reklamační postup
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup: Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska iStores ve Forum Nová Karolina Ostrava, Galerie Harfa Praha, Šantovka Olomouc, OC Centro Zlín, SWISS nebo také do jakékoli prodejny iStores nebo ho případně poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.
Uplatnění záruční reklamace:
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu, (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora) (v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora)
- na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu, (v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)
Pro uplatnění záruky je nutné:
- na produktech iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnout službu FMI "Najít moje zařízení" přímo v zařízení nebo přes iCloud
- produkt musí splnit záruční podmínky výrobců
- ověření možnosti servisu a podpory (zde najdeme sériové číslo zařízení) na stránce https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/
Pozáruční opravy zařízení:
- jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce)
- po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu
- po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení
- v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč v případě diagnostiky iOS nebo 1 190 Kč v případě diagnostiky MacOS (ceny jsou uvedeny s DPH)
Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.