Podmínky Reklamace a Reklamační postup
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup: Zařízení můžete přinést osobně do autorizovaného servisního střediska iStores ve Forum Nová Karolina Ostrava, Galerie Harfa Praha, Šantovka Olomouc a SWISS, nebo také do jakékoli prodejny iStores nebo sídla společnosti WESTech CZ případně ho poslat kurýrem. Po ukončení reklamace vám přijde notifikace e-mailem nebo SMS. Zařízení si buď vyzvednete nebo vám bude odesláno po vzájemné dohodě.
Uplatnění záruční reklamace:
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba v době 24 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený na území ČR fyzická osoba podnikající / právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený v rámci EU fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu
- na produkt zakoupený na území ČR od operátora fyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba v době 12 měsíců od nákupu, (v prípade že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora) (v případě že operátor poskytuje 24 měsíční záruku druhý rok záruky je potřebné uplatnit si přímo u operátora)
- na produkt zakoupený mimo EU ffyzická osoba / fyzická osoba podnikající nebo právnická osoba 12 měsíců od nákupu, (v daném případě nemusí být garantovaný servis zařízení z důvodu odlišné lokalizace zařízení)
Pro uplatnění záruky je nutné:
- doložit čitelný doklad o nákupu
- na produktech iPhone, iPad, iPod, Apple Watch vypnout službu FMI "Najít moje zařízení" přímo v zařízení nebo přes iCloud
- produkt musí splnit záruční podmínky výrobců
- ověření možnosti servisu a podpory (zde najdeme sériové číslo zařízení) na stránce https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/
Pozáruční opravy zařízení:
- jsou vykonávané opravou, výměnou součástky nebo výměnou SWAP modulu (SWAP = výměna zařízení za stejný model, původní zařízení zůstává majetkem výrobce)
- po diagnostice vady vám zašleme informaci o ceně opravy formou cenové nabídky zaslané mailem na vámi uvedenou adresu
- po schválení cenové nabídky je vykonaná oprava zařízení
- v případě neschválení cenové nabídky na opravu je diagnostika vady a procesy s tím spojené zpoplatněna ve výši 590 Kč v případě diagnostiky iOS nebo 990 Kč v případě diagnostiky MacOS (ceny jsou uvedeny s DPH)
Ostatní postupy definuje obchodní podmínky WESTech CZ s r.o.